ever since changing my attire from lumberjack (work khakis, combat boots and flannel shirts) to edgy biker (biker midcalf bootstucked into dark ripped…

ever since changing my attire from lumberjack (work khakis, combat boots and flannel shirts) to edgy biker (biker midcalf bootstucked into dark ripped pants with lots of zippers and leather jacket) ive been getting compliments. Like, i got 2 yesterday in the 3 hours i was outside and the day before some young girls hit on me. Why did nobody ever just tell me to dress like this before??? its literally a cheat code for attention

56 thoughts on “ever since changing my attire from lumberjack (work khakis, combat boots and flannel shirts) to edgy biker (biker midcalf bootstucked into dark ripped…

          • Anonymous says:

            not from /k/, I like guns but /fashion/ is really the only board I go on, from that larpy ass costume outfit you had a few months ago with the leather biker stuff and the holster. post the FIT I want to see if it’s improved since then

          • Anonymous says:

            ohhh you are talking about picrel
            I havent actually worn the vambrace, gloves or holster in public yet. I returned the holster because the magazines are a tight fit. Everything else is the same but i got new pants recently, the pants in

            https://i.imgur.com/4259J6S.jpg

            the jacket is a lot of the outfit but do i really gotta pose for a selfie?

            , black with those knee rips/patches and on the thighs there are a bunch of silver zippers. I also wear a chain now.

          • Anonymous says:

            idk how to go about it without the possibility of it hurting you, but maybe an armband for summer? Or just hanging 3 bullets one by one on separate cords/chains of different lenghts as necklaces.
            Idk I feel like this

            https://i.imgur.com/rXegxGG.jpg

            ohhh you are talking about picrel
            I havent actually worn the vambrace, gloves or holster in public yet. I returned the holster because the magazines are a tight fit. Everything else is the same but i got new pants recently, the pants in […] , black with those knee rips/patches and on the thighs there are a bunch of silver zippers. I also wear a chain now.

            is a whole look already, I wouldn’t go overboard. So the bullet thing I would wear with a different outfit.
            Also this

            This is based, and I refuse to hear othwise.

          • Anonymous says:

            >idk how to go about it without the possibility of it hurting you, but maybe an armband for summer?
            i was thinking something like picrel. Its just held in with belt tension in the pic but i’d like a proper way to fix it to my belt loops
            >Idk I feel like this 17886818 (You) is a whole look already
            Thanks, but i dont actually wear the vambrace cloves and holster though, but I’ve open carried a 1911 in a different holster or sometimes i’ll open carry a revolver
            >Also this

            This is based, and I refuse to hear othwise.


            Thanks 🙂

          • Anonymous says:

            >gets a compliment
            >spills 5.56 everywhere
            why the heck would you wear a disintegrating belt as an accessory

          • sage says:

            i am aware that they exist
            i doubt they were held together with discarding links
            the entire point of my post

          • Anonymous says:

            Looks like cosplay. I mean it’s cool if you value random people’s ‘compliments’ that much but looks clownish otherwise.

          • Anonymous says:

            Then learn. Seeing someone step out of a sedan in this

            https://i.imgur.com/rXegxGG.jpg

            ohhh you are talking about picrel
            I havent actually worn the vambrace, gloves or holster in public yet. I returned the holster because the magazines are a tight fit. Everything else is the same but i got new pants recently, the pants in […] , black with those knee rips/patches and on the thighs there are a bunch of silver zippers. I also wear a chain now.

            would be hecking kill me, such a larp.

          • Anonymous says:

            you look like a second-rate Jack Sparrow

            https://i.imgur.com/dfD3MC4.jpg

            i have a belt of 5.56 i want to turn into an accessory but idk what the best way to do it is

            just use empty shells like Lemmy

          • Anonymous says:

            All those jeans are cheap copies of the real Balmain motorcycle jeans. But unless you’re going to spend $2k on some vintage denim, it’s best you just buy them from a real motorcycle site like revzilla.
            That said if you don’t ride, don’t buy motorcycle jeans, that’s gay as heck.

          • Anonymous says:

            had to google it. Yeah it does look like that, but i had to return the belt since it doesnt even hold 1911 mags properly

          • Anonymous says:

            https://i.imgur.com/4259J6S.jpg

            the jacket is a lot of the outfit but do i really gotta pose for a selfie?

            heckING LOL

      • Anonymous says:

        https://i.imgur.com/rXegxGG.jpg

        ohhh you are talking about picrel
        I havent actually worn the vambrace, gloves or holster in public yet. I returned the holster because the magazines are a tight fit. Everything else is the same but i got new pants recently, the pants in […] , black with those knee rips/patches and on the thighs there are a bunch of silver zippers. I also wear a chain now.

        If I saw you I would think you are an autist, but perhaps I am the actual autist since everyone else seems to like it

        • Anonymous says:

          thanks. i wore them out not long ago and got compliments on them

          Hoody jackets look like hammered dog shit, and I guarantee that the jacket won’t be cut like that. It screams chinashit.

          okay i wont get it, thanks

          https://i.imgur.com/pe9UvVt.png

          […]
          heckING LOL

          whaaaaatttt

          https://i.imgur.com/dSTmoZ5.jpg

          All those jeans are cheap copies of the real Balmain motorcycle jeans. But unless you’re going to spend $2k on some vintage denim, it’s best you just buy them from a real motorcycle site like revzilla.
          That said if you don’t ride, don’t buy motorcycle jeans, that’s gay as heck.

          >that’s gay as heck
          its not gay if i announce "no homo" after i step out of my toyota

          https://i.imgur.com/XCTpyvE.jpg

          You dumb hecks need to stop buying clothes from Amazon and Wish.
          Look at the user review photos, it looks like shit irl, it’s chinese garbage.
          […] This.

          >You dumb hecks need to stop buying clothes from Amazon and Wish.
          no

          Nice forearms.

          thanks 🙂

  1. Anonymous says:

    I kinda dress like this
    >3-hole rib knit balaclava (rolled up cause I’m a pussy).
    >Leather jacket with hoodie underneath.
    >Fingerless gloves.
    >Black jeans.
    >Some cheap leather boots (I like them though).
    I’m probably not the most fashionable person but I dress like I do because it’s comfortable.
    Although I’m a little scared people think I’m a skinhead or a gypsy/irish traveler mugger.

  2. Anonymous says:

    […]

    fantasy ass nigga
    >i like it
    ngl i was a hater from your gay OP image but I realized you’re actually kinda based, I dont have the money or energy to put together shit like this but i respect it

    • Anonymous says:

      Thanks. It wasn’t too expensive actually. Jacket came from pakistan, boots from china, and pants from amazon

      where did you get those jeans?

      >where did you get those jeans?
      Amazon: https://www.amazon.com/dp/B09CDJQ76G

      Where did you get those boots anyway?

      >Where did you get those boots
      ebay:
      https://www.ebay.com/itm/333312468779

      But with the boots ive been having some issues (makes sense for $75 boots from china). The rivets for one of the plastic laces popped out and after a few months the inside of the boot lining behind the ankle wore out.
      I did make some changes to the boot; i swapped out the laces for coffee colored paracord and i nailed steel plates into the heels so they sound like jackboots when i walk

      • Anonymous says:

        rood

        So incredibly based

        thanks 🙂

        uh … nigga.
        im glad you’re willing to pull those off, but I would not be caught dead I these

        lmao whyy? The pants? The boots? Both?
        Like i said i went from work khakis and flannel shirts to this and i keep getting compliments

        poorgay cope

        id rather save up money for guns or a hot tub

  3. Anonymous says:

    might get another jacket, how does this look?
    https://www.amazon.com/CRYSULLY-Fashion-Outwear-Waterproof-Motorcycle/dp/B0811DFQNF

    • Anonymous says:

      Hoody jackets look like hammered dog shit, and I guarantee that the jacket won’t be cut like that. It screams chinashit.

    • Anonymous says:

      You dumb hecks need to stop buying clothes from Amazon and Wish.
      Look at the user review photos, it looks like shit irl, it’s chinese garbage.

      Hoody jackets look like hammered dog shit, and I guarantee that the jacket won’t be cut like that. It screams chinashit.

      This.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *